Måndags fräckis! =)

En liten diskret man kom insmygande i kyrkan efter gudstjänsten och  
ville bikta sig.
- Det är nämligen så att när min hustru böjde sig fram över  
frysboxen, gled hennes kjol upp. Då brast det för mig. Jag drog upp  
kjolen, ner med trosorna och satte på henne allt jag orkade.

- Det är ingen synd att ha det trevligt med frun, helt naturligt,  
svarade prästen.

Gubben tackade och gick lättad därifrån.

Efter en stund kom en försynt gumma och även hon ville ha syndernas  
förlåtelse.
- Jo, igår när jag böjde mig fram över frysboxen kom min gubbe och  
satte på mig. Jag skäms så.

- Det är inget att skämmas för, svarade prästen. Din man har nyss  
varit här och jag sade att man måste ha trevligt inom äktenskapet.

- Så då är vi fortfarande välkomna i kyrkan?

- Javisst, svarade prästen.

- Det var skönt att höra! sa gumman, för på Willys är vi inte  
välkomna längre.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

godmorgon ;D

2008-03-03 @ 09:10:24
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0