Fredags Fräckis!

Det var en gång en pojke som var ute och gick med sin pappa och så kom de fram till ett konstigt hus. Pojken frågade vad det var för något hus. Pappan visste att det var en bordell så han sa:
- "Där inne får man valuta för pengarna".
Jaha sa pojken och så gick de hem. När de var hemma så slängde pojken spargrisen i golvet, tog alla pengar och gick till bordellen. Han knackade på och en tjusig brud öppnade dörren. Pojken sträcket fram pengarna och sa:
- Jag vill ha valuta för pengarna.
- Vänta lite, sa bruden och gick in och funderade på vad hon kunde göra. Då kom hon på en idé och bredde tre skinksmörgåsar och gav till honom. Han fick smörgåsarna och gick och smaskade på dom på vägen hem.
När han kom hem så frågade pappan var han varit. Då säger pojken:
- Jag har varit där man får valuta för pengarna.
Pappan blev helt stum och det enda han kunde klämma fram var:
- Ja, hur gick det då?
Pojken säger:
- Aaaaa, de två första... De tog jag i ett nafs, fast den tredje den slicka jag bara lite på skinkan.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha, den var bra tjejen! =)
Ligger hemma i soffan med magsjuka, usch. Hoppas vara frisk till söndag. Hör av mig imorgon! Kram

2008-03-07 @ 09:49:57
Postat av: Mannen

*s*

2008-03-07 @ 19:10:23
URL: http://mannens.blogg.se/
Postat av: Mia

hi,hi,hi....den var bra go!

2008-03-08 @ 09:46:32
URL: http://frusamuelsson.blogg.se
Postat av: Matti

hahahaha

2008-03-13 @ 11:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0