Onsdag!

Idag ska jag till AF för första gången på samtal efter inskrivningen. Ska bli intressant att se vad dom har att säga.

Annars så ska jag hämta Hampus på skolan idag för han har tennis. Sedan är det lill skruttan som ska hämtas från dagis. Full fart medvetslös!
Haha...... Skönt att man känner att man lever.

Det var jättefint väder nyss, men nu är det molnigt igen. Hoppas det inte blir regn, som det kunnde bli idag. Det är ju så skönt med sol!!!! =)

Just det Amanda ja. Hon bara släppte taget igår o gick flera steg!! =) Min lilla Snutta!! Hon tyckte det var jätte kul, så nu får vi se hur det går. Hon är ju lite feg annars, så hon sätter sig gärna ner o kryper ist. Men nu verkar det som hon har kommit på det lite mera.

Nu ska jag fixa till mig o skjutsa Mandis till dagis o sedan in till stan.

Ha en bra dag alla!! =) Vad ska ni hitta på?? *nyfiken*

Kram Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0