Den blomstertid nu kommer.........

.......med lust o fägring stor. Skolavslutning är det snart. Då kommer SOMMARLOV!!!!!! Jippi, så skönt det ska bli. Ingen klocka som ringer på morgonen o barnen kan vara uppe längre på kvällarna. =)
Den 10 juni slutar dom.

Idag har Hampus varit på cirkus. Han red kamel, red häst o åt sockervadd. Kan det bli mycket bättre när man går på cirkus? ;o)
Jag har tvättat o suttit i telefon. Jag blir tokig på A-kassan, FK o andra myndigheter. Telefon kö, sedan blir man kopplad o hamnar i en annan telefon kö!! :@ Sedan hör man bara bla, bla, bla, bla, bla.................*fnys*
Men nu hoppas jag att allt har blivit rätt o att jag inte behöver ringa några mera samtal till dom!!

Sommaren är här. Har lapat lite sol dom här dagarna o bara mått bra. Har även hunnit med tvätthögen som morrade i hörnet. ;o) Det luktar så gott när det får hänga ute nu!  Sommardoft.

Vi håller på med Mandis rum också. Har börjat att tapitsera nu. Ska åka o kolla på golv i helgen med. Sedan är det bara att börja möblera. Ska bli så kul att få ett rum till henne med. Lill skruttan!

Nu ska jagg gå o sova. Är så trött!!
Ha en bra kväll!

TjingPling! Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0