Valborg!

Nu har jag fått i mig lite kaffe o tänkte skriva ner några rader här. =)

Jaha, valborg ja. 1:a maj imorgon alltså. Så skönt det är sommar snart. Jag längtar som bara den. Sola o bada! Mmmm, så nice.

Vi ska till Tordas föräldrar i kväll o elda brasa. Ska äta gott med. ;o) Hampus kan inte vara med tyvärr för han åkte idag. Men jag hoppas dom går o tittar på någon eld iaf.

Amanda har haft lite feber i ett par dagar nu, det är bättre idag som tur är. Men det är tänderna som är på G! Hon börjar få en övertand o så ser man att två till är på G i överkäken. Lilla snuttan , hon har haft ont i munnen. Hon har velat bita på allt! Men som sagt så är det på bättrings vägen. =)

Imorgon 1:a maj ska vi in till stan för att kolla på bilarna tänkte vi om det är fint väder. Men dom sa ju att det skulle bli varmt så vi hoppas på det.

Vad ska ni hitta på i helgen? Skriv gärna en kommentar! =)

Kram Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0