Födelsedags firande!

Igår var Johan o Sahra här på fika. Dom grattade barnen. =) Hampus fick en jätte snygg hood tröja, svart o vit, o Amanda fick en jätte söt sommar klänning. Tack så mycket, dom var jätte fina! =)

Vi åt smörgåstårta som jag hade gjort, det var jätte trevligt. Vi har inte träffas på ett tag så vi hade mycket att prata om.

Idag så ska Torda ut med jobbet o jag ska vara hemma med Amanda. Det kommer förbi en kompis ikväll, så vi ska fika o prata lite. Alltid trevligt med sällskap.
Annars så ser dagen ut vanligt.

Har precis varit ute en sväng med Smirre. Det är skönt i solen, men blåsten är kall. Det gör inget om det blir lite varmare nu. Längtar till sommaren!!!

Nu sover Amanda, så jag ska glutta runt lite här inne o se om jag hittar något roligt. Jag ska även läsa lite andra bloggar o se vad folket runtomkring gör. ;o)

Ha det gott! Tjing Pling Millan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0