Sommar!

Ja, nu kan ju säga att det är sommar ute. Så skönt det har varit i ett par dagar nu. Mmmmm, jag har riktigt myst. =)

Måste ju säga att dagarna har sprungit iväg här. Har ju inte hunnit skriva något på bloggen.
Men tänkte uppdatera lite här nu. ;o)

Jag har hunnit med IKEA med svärmor en hel dag. Det var mycket trevligt. Det blev lite små saker som vanligt när man går där. Kläder till Amanda och Hampus blev det med.

Sedan har Sanna varit här och fikat.

Igår gick Torda, jag, Amanda och Smirre till Åby. Det var Åbydagen. Inte mycket att se, men vi åt en glass och tog ett varv på "byn". Hihi......Sedan gick vi hem igen. En skön promenad.

Idag har vi varit hos mamma och firat morsdag och hennes födelsedag, hon fyller imorgon, så vi slog ihop det idag. Det blev potatis och kassler gratäng, glass med olika bär, fika med kola tårta. Mumms..........
Efter det så åkte vi till Kimsta, där spelade Hampus fotboll. Det var sammandrag. Det började kl 15 och höll på till 18.30. Mycket varmt i solen måste jag säga. =)

Nu så blir det lugnt. Ska äta något och sedan blir det slapp i soffan.

Ha det kanon.

Kramiz Millan!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fika i helgen? Jag är ensam hemma med barnen lördag och söndag.

2009-06-03 @ 17:32:23
URL: http://norrlandseliten.blogg.se/
Postat av: sarha

Hej! Låter som en härlig dag :) Snart dax för våran grillning när vädret tillåter eller vad säger du?? Gissa vem som passade della 10 mån en hel för middag?? Jo Johan!! När hennes pappa kom hem låg dom o snarkade i soffan, della på johan bröst haha! De börjar ta sig ;)

Kram på dig!!

2009-06-12 @ 00:28:25
URL: http://sssarha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0