Hurtbulle!

Här kommer det en liten uppdatering för veckan som gått. =)

Måndag: Då lämnade vi in våran volvo på verkstaden, för att fixa till spjällhuset. Dyrt satan blev det! =( Men, va f*n, jag måste ju ha en bil ju. Så det var bara bita i sura äpplet och göra det. Men nu är det fixad! =) Skönt värre!

På kvällen gick Anna och jag med Smirre en lång promis ca 1 timme. Det var så skönt. Vi flummade som vanligt när vi träffas. Haha......

Början av promenaden. Hahaha.......


Snigel vs. Kopparorm! =) Annas snygga V formade fingrar skulle klart vara med! =)

Tisdag: Var och hälsade på Johan och Sarha på deras land ute på Grymön. Det var så mysigt där. Vi fikade och snackade lite skit. Vi kommer och hälsar på flera gånger. =)

Hampus hade fotbollsträning på kvällen. Till den cyklade Hampus och jag. Riktigt hurtigt gjort. *L*

Onsdag: Idag blev det en lång prominix med Smirre igen ca: 6 km. Anna, jag och Linda var ute och gick. En skön kväll med sol. Mmmmm..........

Torsdag: Hampus har dans och fotboll idag. Men det är sista dansen innan sommaren nu. Han har bara sin uppvisning på lördag, sedan är det sommarlov från dansen.
Men annars så händer det inte så mycket idag. =)

Fredag: BVC!

Kramiz Millan!






Kommentarer
Postat av: Mia

Härligt med fullt ös!!!! =oD

2009-05-14 @ 15:50:43
URL: http://frusamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0