Fredag!

I torsdags så åkte jag upp till min söta granne Anna på en fika. =) Hon är så go. Vi pratar om allt och skrattar och har oss. Hon är som mig i sättet. Hehe......Så skönt, man behöver inte skämmas för något.
Tiden bara springer iväg när vi ses. Men trevligt som bara den har vi iaf! ;o)

Idag är det fredag och jag och Hampus ska ha en mys kväll för bara oss två. Det är så mysigt att krypa upp i soffan med sonen och äta lite godis och bara vara. Det ska vi fortsätta att ha, även när bebis kommer.

Imorgon är det kalas hela dagen. Först barnkalas på Laserdom och sedan kommer släkt och vänner på em.

Söndagen vet jag inte vad som händer. Det ända som är inplanerat är fotboll kl 10-11 på fm, för Hampus!

Ni får ha det så bra och ha en underbar helg!

Kramiz Millan!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tjo gums! Ohh Grattis till Hampus i efterskott..fan minnet är bra jävligt ibland alltså..:) Har mycke i min hjärna just nu..as usual då..hehe:):) Ja nästa vecka kan jag ons..kanske..ska operera knät på tisdag..så jag vet inte hur jag mår..men vi kan ju höras på tisdagkvällen..om du kan då vill säga..:) Är asnervös..men men det går nog bra...:) ska sövas helt..så det är nog det som spökar. Jaja..jag hoppas det onda kommer går bort nu iaf! Ha det kalas..så hörs o ses vi! Puss o kram

2009-03-13 @ 21:32:32
URL: http://lindisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0