Lite bilder!

Ja, vad ska man säga! Det har varit ett helt underbart väder med massa sol och värme. Har då inte haft lust att sitta inne och blogga. Men nu när vädret har vänt igen till det sämre, så finns det tid att skriva ner några rader. =)

Här har det inte hänt så mycket men jag lägger upp några bilder som en liten uppdatering.


Torda sålde hojen, då vi inte kommer ha tid för att åka nu i sommar.
Tråkigt, men vi ska skaffa en annan nästa år, hoppas jag! =)


Lilla fisen är fortfarande en glad liten skit! =)


Hampus och Amanda myser i sängen.


Har fixat mina naglar hos Åsa. Super nöjd med dom. =)


Hampus på midsommar. Vi var hos Tordas bror i Lillalövhälla på midsommarfirandet. Jätte trevligt med fint väder och massa god mat! =)


Mor och son!


Smirre var helt slut efter midsommar helgen. Hehe......


Mor och dotter!


Sötis tjejen med hårspänne i håret. =)


Ja, det är lite bilder om vad som hänt här. Ska försöka att få ner några rader lite oftare. hehe.......

Nu ska jag sätta på kaffe och plocka lite. En kompis från Karlskoga kommer på besök med sin dotter och stannar tills på onsdag. Det ska bli kanon kul. =)

Ha en bra dag. Kramiz Millan!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hampus blir mer och mer lik sin mams! ;)

Sköna bilder på båda godingarna...

2009-07-07 @ 08:55:14
URL: http://norrlandseliten.blogg.se/
Postat av: sarha

Hej!

Kan man ha finare ungar än vad ni har eller?!? Neee skulle inte tro de :) Men Gud så stor hon har blivit!!! Nu är jag verkligen sugen på den där grillningen så att jag kan få klämma lite på trollungen :)

Kram på Er!!

2009-07-09 @ 02:06:33
URL: http://sssarha.blogg.se/
Postat av: Millan!

Sarha: Klart vi ska ta grillningen snart. Vet bara inte var tiden har tagit vägen. =( Men vi får höras av och bestämma en dag när vi kan. Kramiz....=)

2009-07-29 @ 10:23:33
URL: http://millantheonlyone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0