Fjällen!

Nu kommer det en liten uppdatering från fjällen! =)
Vi åkte i söndags kl 7.30 hemmifrån, och så var vi uppe vid ca 15.00 tiden. Fick stanna flera ggr för Smirres skull. Min med iof, för vad jobbigt det var att sitta länge i bilen när man har tjockis mage! *L*
Men på söndagen packade vi in i stugan och gjorde oss hemma stadga. Det började även snöa med på em.

Måndagen snöade det med och blåste. Men det var inte så kallt.
Jag skjutsade bort Torda och Hampus till backen efter vi ätit frukost. Vid lunch så hade jag gjort mat som jag åkte bort med, så vi åt i värmestugan ihop. Sedan åkte jag hem igen och åkte till baka för att hämta dom vid ca 15.30 tiden. Vi bastade på kvällen och det är inte fel. Torda och Hampus var ute och rullade sig i snön!!! Hahaha..... Inte jag då! Det var kul att se dom i snön iaf! =)

Tisdagen såg ungefär lika dan ut som måndagen förutom att Hampus var med en grupp på kvällen och dom åkte i Trollskogen. Det kom visst troll som åkte skidor och så fick dom korv. =) Han tyckte det var kul.

Onsdagen med var som dom andra, men Torda och Hampus åkte kvällsåk också.

Torsdagen kom och vi fick packa ihop. Lite tråkigt för jag hade kunnat vara kvar en hel vecka. Det var massa snö och under två dagar så kom det över 2 dm. Det var så mysigt!
Vi hade en jätte fin stuga med. 60 kvadratmeter, 2 sovrum, bastu och en öppen spis!

Nu kommer det några bilder också! ;o)

           


           

        
                       

Tjingeling Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0