Snö!

Yrvaken och trött stapplade jag ur sängen nu på morgonen. Sov så skönt när klockan ringde. *suck*
Men, men....... Tittade ut och såg att det var vitt och snön seglade ner från skyn. Jag personligen tycker om snö, det blir ljusare och så blir det inte så skitigt! Fast det kommer nog inte att ligga kvar. Som vanligt!

Igår så var Hampus och Torda i Yxbacken och åkte skidor. Jag själv var hemma och pysslade lite. Är så sugen på att åka skidor! Blir lite smått sur att jag inte kan nu. Men jag väntar tills nästa vinter, för då får man se upp i backen för då kommer jag!! =)

Hampus har dans idag. Den har börjat igen. Han tycker det är så kul att dansa. Streat Dance heter kursen som han går på. Hip Hop stuk på den.
Efter det så ska vi till en kompis på en fika. Vi har inte setts på jätte länge. Ska bli trevligt.

Nu ska jag försöka få något gjort här. Ha dé gott!

Kramiz Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0