Fredagsmys!

Som vanligt försvinner bara veckorna, utan någon vetskap om var tiden tar vägen.
Man får stanna upp ibland och tänka till: "Vad har jag gjort under veckan?"
Hmmm, oftast så brukar jag inte komma ihåg vad man gjort. Haha...Det måste vara för att alla veckor ser ungefär lika ut. ;o)

Igår var Hampus på dans iaf. Dom hade visst dansat något nytt, så han var lite trött när han var klar.

Jag åkte på ljusparty på Hampus gamla dagis på kvällen. Linda och Jeanette var det som hade det. Det var så kul att få träffa brudarna igen. =) För det var ju ett tag sedan.

Idag är det Fredag, och så väntar en veckas sportlov! Så skönt det ska bli. Hampus är här hela veckan, så vi ska försöka hitta på något kul. Tis-ons ska han iaf sova hos Tordas föräldrar. Dom ska till Tropicariet, grilla korv, åka spark, mata änder, spela spel och mycket annat. Sedan ska vi nog gå bort till Yxbacken så han får åka skidor nån dag med. =) Så den veckan lär nog försvinna lika fort som
alla andra. *L*

Men ikväll ska vi ha lite mys med godis och chips.
Vi fick våran nya soffa i veckan, så den är ihop satt och klar. Den är så skön att sitta i. Ska ta ett kort på den och lägga upp den så ni ser hur den ser ut. Kortet kommer senare.

Nu ska jag fixa till mig och snart åka iväg och fika med Pillan. =) Äntligen har vi fått tid till en date.

Ha det så bra och ha en skön fredag!

Tjingeling Millan!


Kommentarer
Postat av: Carina

Hallå där borta i skogen



Håller med om att veckorna springer iväg. Hinner inte med allt som jag vill göra =D)

Ska bli SKÖNT med sportlovet.



Kram

2009-02-13 @ 09:06:33
URL: http://http://carinae.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack själv stumpan:) Jättekul o ses..;) Jag ska anta utmaningen:) Ha en lovely dag du med..:) Puss o kram

2009-02-13 @ 09:53:31
URL: http://lindisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0