Onsdag!

Idag har jag varit och fixat mina naglar på fm, innan vi lämnade in lilla röd på verkstaden. Naglarna blev så fina.
Var på Finn din stil hos Maria och fixade till dom. 
Lägger in en bild på dom och observera att det är min egen längd på dom! =)



Sedan har jag varit på hundkurs och det var avslutning idag. Vi klarade provet på uppgifer som vi skulle göra. Smirre fick full pott! =) Han är så duktig!

Nu ska jag mata Amanda och äta något själv, sedan blir det nog sängen.

Kramiz Millan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Hoppas allt e bra. Blev det inget med Åsa och hennes nagelfix? Men bra blev de i alla fall. Ha det. Kram

2009-04-23 @ 19:42:50
Postat av: Jenny

Snyggve! Tänk om man kunde ha såna där naglar...går ju inte pga mitt jobb...men på semestern kanske? =)

2009-04-24 @ 13:38:01
Postat av: Linda

Gu så fina..:) Jag vill också ha lite finare klor..:) Får vänta till sommaren..går inte med mitt jobb..:) Hoppas ni mår bra..måste ses snart..:) Puss o kram

2009-04-24 @ 19:20:17
URL: http://lindisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0