Helg uppdatering!

I lördags var först jag och Hampus med Smirre i skogen och gick i 1½ tim, sedan åkte vi till T:s mamma och gick ut i skogen i ca 2 tim. Men då fick Smirre vara hemma för han var jätte trött efter första promenixen. =) Men vi var helt slut efter dom andra timmarna i skogen. Skönt var det och svamp hittade vi.*hehe* Så det var helt okey.
Men när vi kom hem så gick jag och lade mig en sväng i sängen för jag var så trött.

När jag vaknade så fixa vi till oss och åkte och bowla. Hampus var så duktig! Det var inte mycket rännan där inte. =) Det var jätte kul. Efter det så tittade vi på "raggarbilarna" på stan som åkte på Kungsgatan fram och tillbaka. Många fina saker fanns det. Jag ska ha en sån en vaker dag!*haha*


På söndagen hade vi valpträff, från kullen Smirre kommer ifrån. (Bilder kommer senare.) 
Vi var 7 st valpar som var där. Dom var väldigt lika alla valpar och dom hade så roligt med varandra. =) Inte mycket vila där, det var fullt ös hela tiden. Mamman och pappan var där med.
Det var kanon väder och så var vi på ett jätte stort gärde. Där satt vi och fikade och pratade medan valparna lekte. Det var jättekul!


Tjingeling M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0