Ullared!

Igår, söndag, var jag, mamma och Sarah på Ullared. =) Vi åkte kl 5.00 hemifrån. *trött* Och så var vi nere vid 8.50.
Det var världes kö in!! Men, det flöt på rätt så bra när dörrarna öppnades.
Shoppa loss i massor blev det. *haha* Jag hittade massa bra saker, men det mesta var till Hampus.
Till Hampus hittade jag: 3 överdrags byxor, 3 hood tröjor med dragkedja, strumpor, handskar, mössa, påslakansätt med döskallar på =), dörrmatta med döskalle och annat smått och gott. Det är ju så super billigt där. Typ byxorna kostade ca 60 kr st och hood tröjorna ca 79 kr st. Så man tjänar på att shoppa där.
Till mig hittade jag en jacka á 149 kr, hood tröja med dragkedja, mysbyxor och lite tuniker mm.
Vi var där inne i ca 5 timmar, och man behöver ha god tid på sig för att hinna med allt. Nu var inte jag på några avdelningar, för jag tyckte inte att jag behövde något där ifrån. Det räckte med dom avdelningar jag var på. *hehe*

Världen är ju bra liten. =) Väl där inne springer jag på Linda. *hehe* Det var lite kul. Vi har inte setts på ett tag och så träffar jag henne på Ullared av alla ställen. =)

Ni som inte varit där har missat något, kan jag säga! =) Åk dit och shoppa!

Ha en bra dag!

Kramiz Millan!

Kommentarer
Postat av: svala

hej.. kul att läsa din blogg.. en lite fågel viskade i mitt öra, så jag vet nog vilka avdelningar du gick på.. heheh hihi!!! kul kul!! ha det bra.. kraaaam svala!!!

2008-10-20 @ 18:27:48
URL: http://www.svala-andersson.blogspot.com
Postat av: Linda

Ja det var superkul o träffas gumman..glad se dig igen:) att man ska behöva åka till Ullared för o göra det..hehe:) Du fick hem lite du med ser ja:) Vi hörs på onsdag:) Puss o kram

2008-10-20 @ 19:42:19
URL: http://lindisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0