I´m so happy!

Kl är 19.00 och det är torsdag kväll. Mörkt satan ute och ruggigt. *usch* Sitter och glor vid datorn med tända ljus omkring mig. =) Så mysigt med ljus så här i höst mörkret.
Snart ska jag fixa kvällis åt Hampus och mig.
Längtar till min sköna säng. *mys*

Vet ni vad som händer på söndag då??? =) Vi åker till London och kommer hem torsdag kväll igen. Det ska bli så skönt att komma bort ett tag. Det är ju så fint i London med, tyvärr är det lite dyrt men va f*n. Något måste man ju shoppa. =) Hoppas jag hittar några nya skor. Vi får se vad jag hittar.
Jag längtar, vill åka nu!!! *hihi*
Men vi måste åka kl 5.00 på söndag morgon. Oh my, vad trött jag kommer vara. Eller rättare sagt det kommer nog Torda och Hampus med vara. Vi får sova på planet. =)

Nu får ni ha det så bra.

Tjing Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0