Tröttis!

Idag har vi fixat till det sista med kaninburen. Vi har byggt upp med vita tegelstenar och två hyllplan. Det blev jätte bra. Men vi var tvugna att foga ihop dom, så dom inte åkte isär. Så lilla kaninen får komma in i morgon när det torkat. =)

Jag har varit i stan och gått med Petra på stan en sväng idag. Hon skulle handla kläder och ville ha råd. Det var skönt att komma ut en sväng, nu när man legat inne typ i en vecka.
Hon hittade massa snyggt som hon shoppa. =) Lite avis att jag inte hade råd att shoppa med. *hehe*
När vi hade shoppat klart, tog vi en fika på Fräcka Fröken, innan vi gick hem. Mycket trevligt!! =)

Jag är så trött nu bara, så det blir tidigt i säng känner jag. Är lite snogig och hostig än, så det är väl därför som man känner sig lite hängig.

Så nu blir det inte mera bloggande för mig ikväll. Kommer igen imorgon.

Tjing Millan!

Kommentarer
Postat av: Petra

oj då och du som skulle hem å kasta in kaninen.

Jag har inte haft kläderna nånting än, men ska ju ha dom så mycket nu i helgen under konserterna... men väskan är använd =)

2008-11-05 @ 10:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0