SNÖ!!

Jaha, nu kan man ju säga att vintern har kommit iaf. Kollade ut när jag vaknade och trodde inte mina ögon! Snöstorm!!! Kallt satan!
Så idag skjutsade jag Hampus till skolan, ist för att stå och vänta på bussen i det här vädret. Tur man har framhjulsdrivet på bilen. För här var det ca 10-15 cm snö på sina ställen, där det hade blåst igen.
Men, men, jag hoppas taxin kommer hem ordentligt iaf efter skolan.


Igår så hade jag tuppewareparty här. Det var trevligt med lite folk här. =) Hampus och Torda passade på att åka in till badhuset under tiden. Dom hade haft det jätte bra. Hampus var helt slut när dom kom hem. Hihihi......


Idag så ska jag byta lite gardiner här hemma och så blir det nog lite julbak när Hampus kommer hem. Lussebullar, pepparkakor och julgodis, om vi hinner allt. Annars så blir julgodiset imorgon. =)
Nu har man ju lite julstämmning iaf när snön kommer. Hoppas den får ligga kvar nu bara så det inte blir blask av allt. För barnens skull och min......Hahaha......Jag tycker det är så kul med snön. Åka pulka, snowracer och skidor. Bara busa omkring i snön är ju roligt! =)
Smirre med tycker om snön då. När jag släppte ut han i morse så blev han galen. Han for som en raket fram och tillbaka med nosen i snön. Det såg så roligt ut.

Nehej, nu måste jag göra någon nytta här.
Ha en kanon dag i snöstormen! =)

Tjingeling Millan!

Kommentarer
Postat av: Linda

Just det..partyt var ju i söndags! Men ja hade, har haft och har tankarna på ett fluffigt ställe just nu..:) Svävar runt på rosa moln är bara förnamnet.:) Men vi får ta o leta upp en tid o ses..:) Hoppas allt är bra med o med magen..:) Puss o kram

2008-11-25 @ 21:37:48
URL: http://lindisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0