Pustar ut!

Nu sover Hampus, diskmaskinen och tvättmaskinen är i full gång. Jag sitter framför dator nu och pustar ut efter en hektisk dag.
Iof var fm lugn men ändå. Åkte hemmifrån kl 14.45 för att åka till Toy´s R Us. Var tvungen att hitta en hallowen dräkt till Hampus. Hans klass ska ha Hallowendisko i morgon kväll. Efter mycket om och men, så fick fram en dräkt. Drakula blev det. Då var kl 15.30. Satte oss i bilen för att fara iväg till dansen som börjar kl 16.00. Men vi hann iaf. =)
Efter dansen så bar det iväg till Åby för fotbollen. Släppte av Hampus där, åkte till Konsum handlade, åkte till returen för att kasta lite skit. Hämta Hampus, åkte hem, kastade Hampus i badet, fixade kvällis, gjorde läxerna och efter det gick han och lade sig. Jag fixade med disk och tvätt. *pust* Nu är jag lite trött. Haha.....

Så nu ska jag sitta här ett tag innan tvättmaskinen är klar. Blogga och lyssna på musik. =)

Det var min torsdag......... Eran dag då? Har den varit bra? =)

Kramiz Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0