Onödigt Ovetande!

Ja, vad ska man säga?! Jag har varit inne på en del bloggar och läst. Det verkar som dom flesta har massa saker att skriva om, och inte bara en gång per dag utan flera. Hmmm.........Så går jag till mig själv och tänker på vad jag skriver om. Ja, det är nog mycket onödigt ovetande på min sida. Haha.......
Men för min del så tycker jag det är skönt ibland och bara skriva några rader på vad som hänt här eller vad man gjort. Det kanske inte blir några långa inlägg, men vad faan. Bara ha en sida där man kan skriva vad som helst.
Det som är extra kul tycker jag, är när Ni som läser bloggen lämmnar en kommentar! =) Det får ni mer än gärna göra.

Nu har jag skrivit av mig lite här igen. Det har inte hänt så mycket. Jo, jag var på föräldramöte igår. På Åbys bibliotek. Lite info om skolan och så fika så klart. =)
Regeringen har ju kommit med att alla barn ska få skriftligt omdömme nu i skolan, från åk 1. Det ska våran skola börja med till nästa termin, för det har precis kommit hit. Så vi får se hur det blir med det.

Nu ska jag fixa till mig och åka och fika hos en kompis. =) Skönt att komma hemmifrån ett tag.
Ha det gott!!

Kramiz Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0