Jag blir galen!

Har fått en j*vla halsbränna på kvällarna nu, inte varje kväll men nästan. Jag blir galen på det! Så himmla jobbigt. Men idag ska vi till barnmorskan på kontroll, så jag ska prata med henne om det så jag kan köpa något för det. *morr*
Fast för övrigt så ar det bra. =) Igår var 1:a gången som man kunde känna något utanpå magen. Hehe... Det är häfftigt tycker jag.
Som sagt så är det kontroll idag kl 14.00. Sedan ska vi åka och kolla på en ny matta till vardagsrummet och ev en ny soffa. Vi får se vad vi hittar. Ska bara titta idag. =)

Ikväll är det hundkurs igen. Jag har inte tränat så mycket som jag ska, kanske. Men det vi har gjort kan Smirre mycket bra. Han är väldigt lättlärd som tur är, och så vill han göra saker också. Så det ska nog gå bra, hoppas jag.

Nu är det lite fix som står på planeringen.
Ha det gott!

Tjingeling Millan!

Kommentarer
Postat av: svala

haha halsbränna är najs.... hade jag mä.. du vet vad de säger va? har manmycket halsbränna så har bebis mycket hår..:) vad har ni för namnförslag?? NYFIKEN!!! kram

2008-11-12 @ 09:09:19
URL: http://www.svala-andersson.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hej, var allt väl på kontrollen hos bm? Jag är ju jättenyfiken på hur det var på mässan i lördags också. Kunde inte åka dit, Eddie var en liten olycksfågel i helgen så vi fick åka till jourcentralen och sy ett par stygn. Hör gärna av dig när du ser det här. Kramen!

2008-11-12 @ 16:07:51
Postat av: Millan!

Svala: Jo, jag har hört det där med. Haha....Vi får väl se när den kommer ut.

Namn har vi inte pratat om än. Men det kommer. Jag lovar att säga till då! =)

2008-11-13 @ 18:48:34
URL: http://millantheonlyone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0