Fryser arselet av mig!!!

Oh my good, så j*vla kallt det är ute. 3 minus stod termometern på och så sol ute. Hmmm, kanske inte så kallt tänkte jag innan jag gick ut med Smirre. Men det BLÅSTE ju!!!!! Så det känndes som 20 minus ute. *burr* Inte skönt alls. Läste att det skulle blåsa ännu mera i morgon. USCH!!! Blåsten behöver inte vara med ju.......

Nu ska jag göra mig och Hampus iordning, vi ska in till stan en sväng och kolla runt lite. Får se om vi hittar något kul. =) Ev några julklappar som vi inte har inhandlat än. Hihi, vi får se.

Vad ska Ni göra idag då? Skriv en rad när Du ändå är inne och kollar runt! =)


Tjingeling Millan!

Kommentarer
Postat av: Linda

Spana in tävlingen i min blogg;)Du kan vinna Sally Hansen produkter;)

2008-11-23 @ 17:21:18
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0