Farsdag!

Idag har Hampus och jag varit hos mina föräldrar på middag. Det var trevligt. Syster och hennes familj kom dit med. Så blev det fika efter det. Känns som magen står i 4 hörn nu. Hehe......

Torda var hos hans föräldrar och hjälpte till att spika. Deras hus kommer på onsdag redan och då måste grunden vara klar. Så det ska bli spännande att se hur det kommer se ut.
Dom bygger nytt hus om jag inte har skrivit det förut. =)

Så Hampus och jag åkte upp dit och tittade hur det såg ut på em, och då var dom klarar med spikandet. Så nu sitter Hampus och Torda och spelar tvspel och jag sitter vid datorn.
Blir lite kvällsmat sedan och sängen för Hampus. Det är ju skola imorgon igen.

Kramiz Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0