Vila i frid Raija!

Jaha, nu är det fredag igen då. *suck!* Vilken vecka det har varit. Måndagen var väl som vanligt, jag gick till OK och körde mina timmar.
Men Raija, Ronjas syster som mina föräldrar hade, blev dålig. Dom konstaterade att hon hade leukemi så hon fick kortison mot det. Hon blev bättre några dagar men i onsdags så vinglade hon och orkade inte gå. Så pappa ringde smådjurskliniken så vi fick komma in. Jag följde med. Tyvärr så gick det inte att göra något mera för henne. Hon hade även svårt att andas. Så hon fick somna in. Det var så jobbigt att se henne försvinna. Men det var skönast för henne. Efter det så tog vi med henne hem. Pappa snickrade en kista så begravde vi henne på kvällen.
Nu är det så tomt här hemma. Ingen hund som skäller när det kommer någon eller kommer och möter en när man kommer hem.

Så det har varit skit jobbigt här, plus att jag har haft asont i min kropp med. Så i onsdags och idag har jag inte varit på OK, för jag orkar inte det. Både för kroppen och psyket. Men det är bara och hoppas att det ska bli bättre.

Kramiz Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0