Lite uppdatering!

Ja, vad ska jag säga?! Hmmm, det är slutet av maj och jag ligger efter med bloggandet, skäms på mig.*hehe* Men, men vad göra?! =)

Vad har hänt då. Massor........ Men idag iaf har jag varit hos min kära vän Jenny på fika. Hon fyller år idag. En mycket god tårta fick vi. *mumms* Har även gjort dom vardagliga sysslorna som tvätt och plock.*usch*

Hampus hade sammandrag i fotboll i helgen med som vi var på. Solen sken och det var kanon väder. =) Mycket nice...... Mmmm, brände mig lite då då. Men skönt att det var bra väder iaf.

Ska på möte imorgon på AF med min handläggare på Af och FK. Vi ska då prata om hur det blir med arbetsträningen och hur min situation ser ut. Så vi får se vad som händer och sker.

Nu ska jag surfa runt lite och se om jag hittar något roligt. =)

Ha en bra kväll.

Kramiz Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0