Utmanad!

Utmanad!!


namn
- Millan Andersson
födelsedag - 5 augusti
hemstadÅby
ögonfärg - Blå/Grå
hårfärg - Upptill: Mellan brun med olika slingor , Underhåret: mörkbrun                                       
längd - 1, 65 m
högerhänt/vänsterhäntHöger                                       
värsta ovanor - Svär nog förmycket. =)
stjärntecken - Lejon, så klart! =)
skostorlek - 36-37
är dina föräldrar skilda - Nej!
skor idag - Gympaskor och foppatoffor
Svagheter - SKOR, kläder och väskor.......
rädslor - Att det ska hända något med min familj och mina vänner.
mål för året - Börja arbetsträna och ev kunna jobba igen.
mest använda fras på msn - Kramiz
det första du tänker på när du vaknar - Ont i kroppen idag igen.
bästa känneteckenPratsam, social, snäll, envis och omtänksam.
mest saknade minnet - Tänka positivt.

FAVORIT

färg - Svart, vit, brun, grå
mat - Plankstek och tacos.
sport - Nej, fy vad tråkigt! =)
djur - Hund o katt.
glass - Apelsin/Choklad
affär - IKEA, New Yorker.
sallad - Grekisk sallad o Skärgårds sallad.
skådespelare - Will Farrell
låt - Sheryl Crow & Kid Rock-I put your picture away
nummer - 9
årstid - Vår och Sommar!
parfym - Hugo Boss-Women
kroppsdel på motsatta könet - Ögonen & rumpa.

VÄNNER OCH LIVET

vad vill du bli när du blir stor - Lycklig och miljonär. *fniss*
hur vill du dö - Fort och snabbt.
vem av dina vänner är mest lik dig - Jenny och Ingela.
vem är mest högljudd - Jag själv, tror jag. =)
vem får dig mest att skratta -  Jag har roligt med alla mina vänner. =)
vem har du känt längst - Tjoffe.
vem är blygast - Ingen av dem.
när grät du mest - När Ronja, våran hud, gick bort den 2 sep-07.
bästa känslan - Att känna mig lycklig och älskad.
värsta känslan - När man förlorar någon man älskar och tycker om.
vart vill du bo i framtiden - I ett stort hus med min familj.
om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - Att jag slipper min smärta som jag har i kroppen.
hur länge tror du att du kommer leva - Länge! =)

HAR DU NÅNSIN

varit kär - Självklart!
moonat nån - Ja!
blivit dissad - Ja!
rymt hemifrån - Nej!
föreställt dig ditt ragg naken - Hmmm, kanske jag har gjort någon gång, inget som jag kommer ihåg just nu. =)
skolkat - Ja! Det har väl alla gjort nån gång, eller?! *hihi*
tänk på självmord - Nej!
sovit utomhus - Ja!
gråtit i skolan - Ja!
spytt i skolan - Ja!
velat bli modell - Ja!
varit otrogen - Nej!
gjort något dumt som du skrattar åt idag - Ja, det har jag. Många saker!
sett en död människa - Ja!
druckit alkohol - Ja!
använt droger - Nej!
ätit sushi - Nej, men vill prova nån gång.
varit på scen - Ja!
snattat - Ja!
retats - Ja!
blivit nerslagen - Inte nerslagen, men jag har fått en smäll och jag slog tillbaka.

DU

svär - Alldeles för mycke!
sjunger bra - Hellre än bra!
duschar dagligen - Ibland eller varannan dag.
vill gå på högskola/universitet - Nej, inte just nu.
vill gifta dig - Ja absolut!
tror på dig själv - Oftast!
tycker att du är attraktiv - Ja, ibland så.
kommer överens med dina föräldrar - Ja, det gör jag.
gillar åska - Ja, om det är dag. Inte så förtjust i den på natten.*hihi*
spelar något instrument - Lite piano, när jag springer på något.
äger i ipod - Ja!
sover med gosedjur - Nej, om man inte räknar med sambo?! =)
sjunger i duschen - Ibland!

THIS OR THAT

pepsi/cola - Coca Cola, så klart!
mc donald's/burger king - Båda två.
singel/gruppdate - Singel!
choklad/vanilj - Vanilj!
jordgubbar/blåbär - Både och!
kött/veg. - Kött!
Tv/film - Film!
gitarr/trummor - Gitarr....
adidas/nike - Nike & Adidas.
kakor/paj - Paj!

KAN DU

gå ner i splitt - Nej, men jag skulle vilja kunna det.
skriva med båda händerna - Ja, men det blir lite svårläst med vänstern. =)
blåsa en bubbla - Ja!
rulla din tunga i en cirkel - Ja!
nudda näsan med tungan - Nej!
dansa - Ja!
äta vad du vill utan att oroa dig - Nja, nästan iaf. =)

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN

du nuddade - Torda!
du pratade i telefon med - Åby Krog! (Restaugang, beställde Pizza!) *hihi*
du msnade med - Kommer inte ihåg!
du kramade - Torda och Hampus.
du skällde på - Hmmm, Torda. =)
du sportade med - Sportar inte!

SENAST DU

skrattade - Idag!
grät - Kommer inte ihåg.
filmen du såg - Strul!
tuggade tuggummi - Idag!
drog ett skämt - Igår!
sjöng en sång - Igår, när jag körde bil. =)

VAR ÄR DU?

vad ser man utanför ditt fönster-
Skog och ett stall. Men nu är det nästan mörkt ute.
lyssnar du på musik nu - Nej! Bara data surr.
om ja, vad -
vad har du på dig- Mysbyxer och linne.

RANDOM

vilket land skulle du vilja besöka - Thailand, just nu iaf! =)
hur många plattor äger du - Ingen aning!
hur många kuddar sover du med - 2 st!
dricker du mjölk - Japp!
person du hatar mest - Nämner jag inte här.........
vilket är det värsta vädret - Snöslask och hagel.
lekte du med barbie som liten - Ja!
hur många betyg har du ig i - Ett ämne!

Jag utmanar:

Linus Bergström
Lia Florenz
Tessan
Mrs Samuelsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0