Underbara Sol!

Vilket underbart väder vi har idag!*mys* Det är så skönt ute! Synd bara att jag inte orkar gå ut och gå en sväng. =(    Men jag njuter av vädret iaf. Känner solstrålarna genom fönstret att dom värmer så skönt. Man kan ju hoppas att snön försvinner nu och att det torkar upp, så våren kan komma! =)

Hampus har gått till en kompis så jag har lite ledig tid för mig själv här nu. Torda med gick ut en sväng innan han ska börja jobba på em. Så nu är jag helt ensam!
Det är skönt ibland och bara vara för sig själv, inte bry sig om någon annan än sig själv!
Jag ska krypa upp i soffan och vila ett tag, så hoppas jag att jag mår bättre till kvällen.

Vad ska du göra idag då? Skriv en rad......=)

Njut av solen och ha en kanon bra dag!

Kramiz Millan!

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag lagar mat.. eller hm.. maten står i ugnen o sen ska vi käka o jag laddar inför föreställning ikväll. Äta, fixa mig o gå iväg....

2008-03-27 @ 16:19:03
URL: http://www.myspace.com/petrasvensson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0