Syster Yster! =)

Idag åkte jag och Hampus in till min syster och hennes dotter. Hampus blev jätte glad när jag sa att vi skulle åka dit. För han tycker så mycket om Stina. Dom leker för full. Det är så roligt att se. Vi fick mat när vi kom. Fläskpankaka med sylt.*MUMMA!* Den är så underbart god, den som syster gör. Hampus med bara älskar den. Efter det blev det kaffe, som vi satt och njöt av i soffan, medan barnen lekte. =) 

Herre gud vad tiden går fort när man har roligt. Vi kom dit vid två tiden och helt plötsligt var kl halv fem. 

Det är alltid lika kul att träffas. Jag älskar dig min kära syster och är så glad att jag har dig!*PUSS!* 

Nu ska jag fixa lite kvällsmat till mig och Hampus, sedan är det nattning som gäller. Han är rätt trött efter dagen, så han somnar nog gott. =)
För sedan kl 21.00, då ska jag se på LOST!!*fniss*

Ha det bra och en trevlig kväll.

Puzzar & Kramizar Millan!

Kommentarer
Postat av: Mia

Min lilla (stora) syster!! Aj löv ju tu..... Det är jättemysigt när vi ses o det är så roligt o se att Hampus o STina har så kul ihop!! O inte att förglömma så är ju du mitt förstaval när de gäller stina fisen....pussss

2008-03-16 @ 09:26:12
URL: http://frusamuelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0