Regnig måndag!

Usch, vilket skit väder det är. Regn, regn och åter regn. Det är så deprimerande känner jag. Man känner inte för något.
Men jag ska städa idag. Tjoho, vad kul. Haha....... Men man får väl passa på när det är skit väder ute. =)

Jag är så shoppa sugen. Vill köpa nya kläder och skor. Men jag har inte råd just nu. =(
Skulle vara kul med lite nytt i garderoben. Hmmm, jag får väl ta en tur på stan när vi får pengar igen. *blink!*

Men,men, idag då. Jag ska ha ett party hemma ikväll, med mina vänner som jag bjudit hit. Det ska bli kul. Prata, fika och bara umgås. Så det ser jag ifram emot idag. Vi blir ca 16 st med mig. Nu undrar ni säker vad för party jag ska ha. Okey, jag ska ha Tuppeware party. Haha. Nu tänker ni att det är "Kärring Party".*fniss* Men det är det inte. Det är bra grejer som håller. Och går det sönder så får man byta till sig ett nytt. Bra va? Livsgaranti på sakerna.
Finns mycke bra saker faktiskt. =)

Men det ska bli kul att få hit lite folk. Mycket är ju det, man fixar partyn för att träffa sina vänner, fika lite och snacka skit. =) Men det är ju ett plus om det är bra saker mankan schoppa med ju!

Vad ska ni göra idag då? Skriv gärna och berätta. Alltid kul att höra vad andra ska hitta på! =)

Ha en bra regning dag!

Kramiz Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0