Möte!

Idag vid 13.30 ska jag till OKQ8 i Skarphagen på möte. Ska ev börja arbetsträna där. Jag har ju jobbat innom
OKQ8 i 6 år förut, så jag vet ju lite vad det innebär. Det ska bli kul om jag nu får börja där. 

Jobbet på en bensinmack år ju ett väldigt socialt jobb med mycket folk. Det tycker jag om!! Slänga käft med kunderna och mycket rörelse. Själv är jag väldigt social av mig! =)

Vi får se vad som händer och fötter. Är lite nervös. Det var över 2 år sedan jag gjorde något, så det känns lite pirrigt!*hehe* Men det ska bli skönt att komma ut och göra något, det är jobbigt att bara gå hemma. Även fast man har familjen och sina vänner som man träffar, så är det inte samma sak. Det sociala biten på ett jobb är väldigt viktig med. För mig iaf!

Jag lämnar mera besked efter mötet!

Ha en kanon dag!

Kramiz Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0