Morgon!

Lost igår var lika spännande som alltid. =) Så tråkigt med en veckas mellanrum bara och all dess reklam som är var 10:e minuut.*suck* Men bra är det iaf! hihi....

Jaha då är det torsdag idag, regn, blåst och rusk är det ute. Så tråkigt. Min kropp mår ju inte bra när det är detta väder ju. Det värker överallt. Sånt man får leva med, så man får görs det bästa av situationen. =)
 
Hampus har sin street dance idag på em. Det är väl det som händer och fötter idag.
Jo, just det, jag har en hel hög med ren tvätt att vika ihop.*pust!* Nåja, det kan jag ju roa mig med, när man inte kan vara ute idag.*hehe*
Men annars så blir det nog lugnt. Vi får se om vi hittar på något.

Torda är ju ledig idag med från jobbet. Han jobbar söndag nu ist. Det har blivit schemalagt med var 4:e söndag, och då är man ledig torsdag eller fredag den veckan man jobbar söndagen. Och varannan torsdag och fredag blir det. Så vi kanske hittar på något innan Hampus kommer hem från skolan. Vi får se.......=)

Ha det bra idag! / Kramiz Millan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0