Kalaset! =)

image18

Hampus, mitt lilla hjärta! =)



image19

Spindelman tårtan! Mycket mumsig!



image21

En trött liten Stina!



image22

Jag och min älskling! =)



image23

Stina flisan!



image24

Jag och min syster! =)



image25

Hampus kör Operation! *hihi* (en av presenterna)



image26

Lilla Stina ska åka hem. Så söt i denna mössa! *pussis!*




Ja, Hampus kalas blev mycket lyckat. Med många pressenter och god tårta. =)
Nu ska vi titta på melodifestivalen. Vem tror Ni vinner? Jag tror på Charlotte.
Men, vi får se. Har ätit en god Pizza med, så nu blir det ryggläge i soffan!

Ha en underbar kväll och simma lugnt! =)

Tjingeling Millan!

Kommentarer
Postat av: Marielle

vi får hoppas på charlotte då =)

2008-03-15 @ 20:24:40
URL: http://mariellem.blogg.se
Postat av: Mia

Tack för ett mysigt kalas!!! hampus verkade trivas ordentligt med sina presenter....puss

2008-03-16 @ 09:30:28
URL: http://frusamuelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0