Kalas!

Snart är det dax för kalas. =) Gästerna kommer vid tre tiden idag. Så nu ska jag plocka och städa lite grann.
Vi har varit och hämtat Hampus tårta nu på fm. Han har ju bestämt att han skulle ha en Spindelman tårta tills idag, och så blev det. =)

Hmmm, igår kväll blev det inte riktigt som jag hade tänkt, tyvärr. =(  Jag fick lida på kvällen att jag hade varit på BK på fm och bakat bullar på em. Fick världens huvudvärk på kvällen som INTE ville ge med sig. Så kl nio fick jag och Hampus gå och lägga oss. Men inte f*'n gav huvudvärken med sig. Utan det blev mycket värre. Det var ju givetvis migrän som jag fick, och får då spy pga huvudvärken.*j*vla skit!*
Jag HATAR migrän.
Gick till sängen igen för att förhoppningsvis kunna somna om. Yea right, att det gick så bra. INTE!!!! Somnade i ca 5 min åt gången för att vakna av en sprängande, dunkande och tryckande huvudvärk!! När jag hade legat till kl tolv på natten och kunde inte sova pga huvudvärken, så gick jag upp och två tabletter. Det tog ca 30 min, så somnade jag. Sedan sov jag till på morgonen, men hade lite huvudvärk kvar när jag vaknade. Men det är mycket bättre nu. =)
Så nu ska jag ladda för kalas!*hihi*

Vad ska NI göra idag då? Skriv gärna och berätta! =)

Tjingeling Millan!

Kommentarer
Postat av: natta

hoppas du får en kanon lördag !:)
ha det gött

2008-03-15 @ 11:40:24
URL: http://nathallies.blogg.se/
Postat av: Petra

Spelning ikväll med grabbarna *wish us luck*

2008-03-15 @ 12:05:38
URL: http://www.myspace.com/petrasvensson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0