Igår var det våffeldagen!

Jag åkte en sväng till syster och hennes dotter Stina igår em. Stina skulle inte  sova igår, även fast hon var så trött. Övertrött var hon. Men jag gav henne lite välling och lade henne i sin säng, det tog ett litet tag, men sedan sov hon så gott.
Då passade jag och syster på att baka våfflor. =) Det var så gott......Åt ju så jag trodde magen skulle spricka.*haha* Sedan blev det kaffe, och då vaknade Stina med. =)
Under den tiden som jag var där så snöade det säkert 3-4 dm snö!!! Herre gud vad snö det var när jag skulle åka därifrån.*suck*
För på kvällen skulle jag till Petra på ljusparty, så då passade jag på att svänga förbi och Pussa Stina flisan lite innan! =)
Men iallafall, när jag hade pulsat mig fram till bilen, försökt att borsta av den lite, så kom jag iväg till Petra. Det gick väldigt sakta, men fram kom jag iaf. =)
Det finns väldigt mycket fin i ljuskatalogen. Men tyvärr så är det lite dyrt. Men man kan titta lite......=)

Tack Petra för en trevlig kväll! Med trevligt fika! =)

Tjing Millan!

Kommentarer
Postat av: Maria

God Morgon, allt bra idag?

2008-03-26 @ 07:13:08
URL: http://mariapettersson.blogg.se
Postat av: Petra

Tack själv för att du kom... Kramis

2008-03-26 @ 08:52:42
URL: http://www.myspace.com/petrasvensson
Postat av: Mia

Tack för trevligt sällskap!!! Inatt sov fisen ännu bättre!! Vi behövde bara vara inne två ggr!!! Tjoho!! Just nu sitter Stina o tittar på TV...eller rättare sagt hon tittar på program 60 grader bomullstvätt på sig egna tv i badrummet :-D

Pusssar!!

2008-03-26 @ 08:53:39
URL: http://frusamuelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0