Fredags finalen!

Jaha, igår var det fredags final i Let´s Dance. =) Danserna som dom hade till sist var ju bäst, tycker jag.
Tina och Tobias är värdiga vinnare, jag hejade på dom. =)
Jag och Hampus satt och tittade på det igår kväll. Torda jobbade kväll. Lite fredagsmys.*hihi*

Hmmm, jag vaknade idag och hoppades att jag skulle vara bättre i halsen, men inte faan var jag det.*skit* Ringde sjukvårdsupplysningen för lite svar. Då sa hon att man kan ha det upp till 10 dagar, men om febern gick upp skulle jag ringa igen. Oh shit, 10 dagar!!!! Nej, det hoppas jag inte att jag ska. För det är skit och ha ont i halsen. Men vi får väl se hur det är på em.

Tjingeling Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0