Fredag

Jag var och fixade mitt hår igår. Klippte topparna och färgade det lite. Har en mörk färg i underhåret, på överhåret har jag olika slinger. Det blev mycket bra tycker jag. =) Alltid kul att fixa till sig i håret.

Hämtade Hampus efter skolan och åkte till Jenny och Jimmy på en fika. Eddie är ju Hampus bästa kompis med ju. Så dom lekte konstant i 2-3 timmar. Dom var helt slut. Vi vuxna satt o drack kaffe undertiden och tittade på deras kök som dom håller på att renoverar. Det blir jätte fint när det blir klart.

På kvällen var vi hos mina föräldrar och åt Kinamat.*Mumsigt!* Det är så gott. Sedan tittade vi på Let´s Dance. Tony i juryn är ju så bra, med sina komentarer. hehe....... Det är ett roligt program. Förutom dom dåliga programmledarna som dom har. Jag bara stör mig på dom. Speciellt David.*Morr* Han är ju inte rolig för 5 öre. *fnys* Men,men det är kul att titta på hur duktiga folket har blivit under dom här veckorna.

Hmmmm, nog om det nu. Ja det var min och Hampus fredag. Mysig kväll med god mat.

Ha det gott......

Kramiz Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0