Faan vad tråkigt att vara sjuk!!

Jag är fortfarande sjuk.=( Lite feber och ont i halsen. Man kan ju inte svälja normalt, försöker att dricka mycket iaf. Det går men det är jobbigt!
Man känner sig orkeslös när man inte mår bra. Och tyvärr så känns det ju extra mycket när man har fibromyalgi med.*suck* Man blir fruktansvärt öm i hela kroppen, mer än vanligt. Skit är det, faan vad arg jag blir!*morr*

Hmmm, Hampus är hos en kompis idag med, dom kom och hämtade honom förut. Så han är väl där nästan hela dagen, vi får väl se när han kommer hem. =) Vi sa ingen tid, för jag är ju ändå hemma hela dagen. Ska inte göra några större utsvävningar idag, hade jag tänkt.*hehe*
Han behöver leka av sig. Det har ju inte varit någon skola i veckan och det märks.*pust* Han har sååå mycket energi. Så då kan man ju hoppas på att han är lite trött när han kommer hem. =)

Nu är det kaffe som gäller. Kommer snart tillbaka. =)

Hej svejs så länge!/ Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0