Ett skönt bad! =)

Har precis tagit mig ett varm och avkopplande bad.*mys* Tände lite ljus och hade lite badskum i vattnet.
Lade på en ansiktsmask och bara njöt i min ensamhet. Tog även en helkropps pieling när jag ändå höll på. =)
Det är så underbart att bara få en stund för sig själv i lungn och ro.
Nu känner man sig så fräch, men inte så pigg dock. *hehe*
Luffar nu just omkring i min morgonrock och bara väntar tills jag får krypa ner i min säng. =)

Från det ena till det andra. Vi hade ju barnkalas idag, i en gymnastikhall. Det var kanon att ha där. Man behöver inte vara rädd för att något går sönder och barnen kan busa hur dom vill.
Vi hade några lekar som låg i planeringen och sedan tog vi fram lite redskap som dom fick hänga och slänga i. =) Det var mycket possitivt!
Sedan blev det glass med kolasås till. En riktig höjdare!

Men vad trött i huvudet man blir av allt tjo och tjim. Jag var helt slut efter kalaset.*haha* Fast det sköna av allt var ju att barnen blev helt slut med av allt spring och bus. Dom lär söva gott i natt iaf. =)

Nu ska jag fixa lite kvällsmat och se på tv en sväng. Sedan ska jag krypa ner i sängen och bara sova gott i natt! =)

Ha en bra kväll. sov så gott.
// Tjingeling Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0