Blandad kompott! =)

Vad trött jag blir på att inte kunna sova ordentligt. Han sovit dåligt i natt och vaknade idag kl 7:00. En lördag när man kan sova nästan hela fm iaf. =)
Kan ju vara att jag höll på lite mycket hemma igår och då får man lida för det dagen efter i kroppen! Jag får väl gå och vila mitt på dagen om det skulle bli för jobbigt.*hihi*

image8

Såg ni Let`s Dance igår? Det gjorde jag. Tyckte ni att det var rätt par som åkte ut? Hmmm, inte jag iaf. Jag hade hoppas på ett annat par.*L* Men,men, dom kanske får åka nästa fredag. 
Tinas tros-chock då? *haha* Jag skrattade gott åt det.
Hon är ju bara för rolig, hon bjuder på sig själv när hon pratar. 
Ja, allt kan ju hända när det är direkt sändning.......=)

Hejs svejs.......Millan!

 

Kommentarer
Postat av: Marit

Älskar Mirandanallarna

2008-03-08 @ 12:36:32
URL: http://tiraM.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0