Tråkigt väder!

Hmmm, ja vad ska man säga om detta skit väder. Blåst o svin kallt. *brrr* Det kan bli vår nu tycker jag. Sol o värme.......
Inte till råga på att vädret är skit, så är jag o min kära son förkylda med. När man hostar så känns det som man ska gå av. Det vill inte ge sig.
Men, men, det trevliga i allt det här, är att det är helg nu, o dom sa på vädret att det skulle bli varmt. Så det hoppas vi på nu. =)
Händer i helgen då.........Jo, vi ska mecka bil, handbromsbackar på våran 945:a. Dom sitter lite fast. Annars så blir det lugna gatan för oss. Får se om det blir någon bra film med god mat o lite myzpyz.........;o)

Ja det var lite vad som händer här hos mig. Men jag kommer tillbaka snart igen.

Kramiz Millan.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0