Shoppa......=)

Igår så gick jag på stan en sväng o kollade in affärerna där. Gick på Domino o strosade när jag såg en ny affär som jag inte varit inne på förut. New Yorker hette den. Svängde in där o såg att den var jätte stor med 2 våningar. Gick ner på nedervåningen, för där var tjej kläderna, o hittade massor snyggt! =) Billigt var det med! En bra affär tycker jag, där man får mycket för pengarna. hehe! Där inhandlade jag 2 st tunna polotröjor, en svart o en grå.
Sedan gick jag vidare o kollade runt. Hamnade på stadium efter ett tag o hittade ett par solbrillor på extrapris!!! Mmmm, dom var så snygga, så det blev dom med.*smile*

När jag var klar på stan åkte jag till en kompis en sväng. Vi fikade o åt varma mackor. Mummsigt! Det var trevligt. ;o)

Sedan var det kväll, åkte hem o lade mig i soffan för jag hade huvudvärk. =(  Som senare bröt ut till migrän.*fy!* Inget kul alls. Så det blev ett pat tabletter o sedan sängen för mig.

Hej svejs i lingonskogen...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0