Måndag.......

Igår var det måndag. En mycket skön dag med sol, förutom att det blåste storm då. Men, det räcker med att det är sol så mår man ju mycket bättre. =)

Jag träffade en kompis o tog en fika på em. Efter det åkte vi o hämtade hans dotter på dagis. Klara heter hon, hon är så söt den tjejen. Bestämd med helt underbar tjej. =)
Sedan följde jag med dom hem en sväng. Han har köpt nintendo Wii. Det så klart var jag ju tvungen att prova. Haha... så kul det var. Jag skrattade så jag höll på att dö.
Vi bowlade först sedan körde vi gitarhero, eller vad det heter. Man har en gitar o lirar med. Svårt men kul. *fniss*

Så nu vet jag vd jag ska önska mig av min sambo. *blink!* Nintendo Wii............

Hmmmm, ja det var min måndag. En mycket trevlig o rolig dag.

Simma lugnt o var rädd om er!

Kramiz Millan........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0