Utmaning av Tessan!

Jaha, nu har jag blivit utmanad igen. ;o) Det är alltid roligt när man blir det. *L*

Tre saker jag gör när jag vaknar:

* Stänger av klockan
* Gör frukost
* Väcker Hampus


Tre saker jag måste ha under dagen:

* Mat
* Snus
* Min vilo stund =)


 Tre personlighetsdrag på mig:

* Glad
* Sprallig
* Pratsam


 Tre saker jag gärna ägnar mig åt:

* Vara med familjen
* Vara ute i naturen
* Träffa mina vänner


 Tre saker jag är rädd för:

* Att någon i min familj ska råka ut för någon olycka
* Höga höjder (får en hissnande känsla!)
* Att jag själv ska råka ut för någon olycka av något dess slag


 Tre saker jag drömmer om:

* Att få mycket pengar
* Resa till Thailand
* Att få bli frisk


Personer jag utmanar:

* Anna
* Karin
* Svala
* Linda
* Dom som vill! =)






Kommentarer
Postat av: karin

Hej!

Samma här, det är häcken full fram till jag vet inte när.. så efter jul låter som en riktigt bra idé!



Tack för utmaningen, men jag skippar den.. det är en av mina principer. Men tack!



Må gott så hörs vi vartefter.

Kram!

2008-12-09 @ 20:24:22
URL: http://karin-2xk.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0