Knäck!

Ja, igår så gick jag själv på stan och inhandlade de mesta av julklapparna. Nu har vi tre st kvar, och dom ska vi ta i morgon. Så det kommer gå fort. =)
Har inte lust att gå på stan när det är julrusch. *pust* Alla är ju typ galna av stress!!! Haha......

Idag så kokar Hampus och jag knäck. Ska koka i 15-30 min står det. Pyttsan att det "Ska bara"........ Det kokar fortfarande och har kokat i ca 1 tim nu. Men inte blir det kulor i vattenglaset än iaf! Hmmmm.... 
Men det börjar likna knäck nu iaf. Så jag ger det ca 10 min till, sedan får det vara klart. =)
Gott är det iaf!

Smirre är bättre i sitt ben nu. Han har ätit medicin i två dagar nu, så jag hoppas att det ska bli bra snart. Det är fortfarande koppeltvång, då han inte ska hoppa och skutta nu när medicinen gör verkan. Så nu hoppas vi att det inte blir värre eller går tillbaka efter medicineringen. För då blir det troligtvis röntgen för att kolla så det inte är något annat. Just nu tror dom ju på växtvärk?! Men vi får se hur det går.

Nu ska knäcken vara klar hoppas jag. *L* Så nu får ni ha det så bra tills vi hörs igen!

Tjing, Pling, Blingbling.........Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0