Julstädning!

Igår var vi hos Johan och Sarha på en fika. Det var jätte trevligt. Vi satt och pratade och helt plötsligt var kl 22.15. =) Vi kom dit vid sex tiden. Ja, tiden går fort när man har roligt. Vi hade inte träffas sedan i sommras heller, så det fanns lite att prata om.

Idag så har vi städat och pysslat lite. Så snart är allt klart inför imorgon. Så skönt när allt är färdigt och man kan koppla av i soffan och se hur fint allt blev.
Hampus åkte till stan idag och kommer hem på fredag igen. Lite tråkigt att inte få ha honom på julafton, men det är min tur nästa jul och då är ju bäbis med också. =)

Nu ska jag värma glögg och sätta mig i soffan och bara mysa.*L*

GOD JUL på er alla och ha en jätte bra kväll och en underbar julafton imorgon!

Kramiz Millan!

Kommentarer
Postat av: Jenny m. familj

Önskar dig en riktigt god jul. Tack för julkort och mms! Vi hörs i mellandagarna och förstås på nyårsafton!! Då ska vi sjunga Sing Star, jag övar för fullt här hemma (stackars familj!).

2008-12-24 @ 00:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0