Julhelgen är över!

Julhelgen har varit lugn och skön för våran del. På julaftons fm åkte vi till Tordas föräldrar, (ca kl 11). Vi var ute och gick en sväng, sedan gick vi in och åt julmat. Det var så gott. Har längtat till julmaten! =) Efter maten blev det fika med hembakade kakor och julklapparna så klart.
(Jag är nog ett barn fortfarande, är barnsligt förtjust i att både få och ge bort julklappar. ;o).)
Fick en del saker. En parfym, en Boss women, den luktade jätte gott! En bok, duschtvål, godis, mm. Sedan var det ju dags för Kalle, så klart. Så det kollade vi på och efter det så bar det iväg till mina föräldrar på julmat.
Det var jättegott hos mina föräldrar med, man åt så magen stog i mer än fyra hörn. *L* Min syster och hennes familj var med också och mormor så klart. Efter maten så skulle ju Tomten komma. Så min syster dotter, som fyller 2 år i maj, satt och tittade ut med mig genom fönstret, och då så kom ju Tomten. Hon blev lite rädd först, men det släppte ju rätt fort. Hon hjälpte Tomten med paketen och dansade och styrde. =)
Här fick jag med bra saker. En ny kastrull, solkort, En mini Myra (massage sak), dvd filmer, äggklocka, presentkort, godis och mycket annat smått och gott. Är jätte nöjd med mina paket.
Hos Stina gick våra paket hem iaf! =) Det som var favoriten var en dockvagn och en brio hund som man drar efter sig. Dom gick hon med hela kvällen. Kul att mosters paket är bäst!! Hehe.......

På juldagen så blev det inte mycket. Torda och jag hade en film dag. Slappade i soffan, såg på film, gick ut med Smirre, åt och såg på film igen. Haha.......Vi hade en slappar dag, kan man säga!

Idag är det Annandagen. Vi ska hämta hem Hampus vid lunchtiden och åka till Tordas föräldrar direkt. Ska få mat och så ska Hampus få sina julklappar. Sedan är det hem och gå till mina föräldrar där Hampus har mera julklappar från min familj. Till slut så får han Tordas och mina här hemma på kvällen. Så det blir mycket firande för hans del idag! =)

Har ni haft det bra under julhelgen??
Nu ska jag fixa lite innan vi ska iväg!

Tjing Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0