Ont i håret!

Ja, jag har ont i håret eller rättare sagt i hårbotten, det känns som man har haft en toffs i håret jätte hårt och länge. Men sedan man tar ut den så känns det helt ömt i hårbotten. Ska man vara fin får man lida pin! *hehe* Jag vet ju vad det är för, så jag hoppas det går över när håret har blivit "van" vid löshåret. =)

Igår så var T och jag på IKEA en sväng, mycket trevlig! Vi shoppade lite saker till köket och givetvis så blev det lite gott och blandat med som man hittade. Så idag ska vi fixa lite, så får vi se hur det blir. =)
Alltid kul att fixa till hemma lite.

Efter IKEA så var vi bjudna till T:s föräldrar på kräftskiva! Mumma säger jag bara. Svenska kräfter hade dom fixa med. Herre gud, man kan ju äta ihjäl sig på kräfter. Så gott!!!

Jaha, nu ska jag försöka och ta tag i något att göra här, får se vad jag orkar. Kroppen vill inte riktigt vara med idag känner jag. Men, men.............


Ni får ha det kanon så länge!

Tjingeling M!

Kommentarer
Postat av: Mia

hi,hi,hi.....fnissar.....trallalalalalla! Puss!

;-)

2008-08-24 @ 20:28:58
URL: http://frusamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0