Wiiii.......

Bloggen är igång igen. =) Har saknat att inte kunna skriva här. Men nu så..........Har lite att ta igen från några dagar, men det ska lösa sig.

I lördags kom Tordas bror hit på mat och film kväll. Det var mycket trevligt, en skön lördag.

Söndagen kom och var det fotbolls träning med Hampus.

I måndags så började jag in arbetsträning på OKQ8, det var så kul att få komma ut och träffa folk igen. Men herre gud så trött jag var när jag kom hem. Det blev sängen direkt.*haha* Man känner ikroppen att man inte gjort något på ett tag, för värken blev ju värre, fast det hoppas jag på att det ska bli bättre. Ska dit på onsdag igen. =)
På em så var jag på samtal i skolan och efter det så blev det Linköping. IKEA och biltema. Vi handlade ett handfat till vårat nya badrum och lite annat småt och gott. =)
Det var så skönt när kvällen kom och jag fick gå och sova. *hihi* LOVELY!!!!!!!

Tjingeling Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0