Vår känslor!

Underbara sol som tittar fram idag. *mys* Man känner hur det sprullar i kroppen av vårkänslor! =) Så underbart!

Idag har jag varit hos Petra, jag fick stressa förbi MC Donalds innan jag åkte till henne med.*haha*
Hon ringde när kl var 9.40 och dom stänger frullen kl 10.00. Så det blev att köra i räser fart in och handla toast! =) Vi åt det när jag kom hem till henne. Det är ju så gott, med toast! *mumma* Sedan klippte jag Petra och snacka lite skit. Mycket trevligt. =)

Vi travade även ner på stan en sväng med innan jag åkte hem. Kollade in lite kläder och lite annat smått och gott. Det finns ju hur mycket som helst jag vill shoppa ju! *haha*

En mycket trevlig fm. Tack Petra! =)

Ha en bra dag! // Kram Millan!

Kommentarer
Postat av: Petra

tack själv din knasboll =)
Nöjd med håret... liiiiite friskare nu om man säger så... iväg å sjnuga nu =)

Ciao

2008-04-15 @ 17:51:37
URL: http://www.myspace.com/petrasvensson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0